دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامی بیگی به نام تو خوبی ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامی بیگی به نام تو خوبی ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامی بیگی به نام تو خوبی ...

 

Download New Music By Sami Beigi Called To Khoobi

 

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام تو خوبی

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سامی بیگی تو خوبی

خوبیات بی انتهاست میدرخشی مثله الماس که حواسم پا به پاته

نفسام بند هوای خوبه خوش رنگه چشاته باله قلبم سرجاشه که فقط ماله تو باشه

برای من که دیوونه ام وجودت احتیاجه

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

شعر آهنگ جدید سامی بیگی تو خوبی

مثه یه فرار شیرین یه نفس هوای تازه تو همون عشقه قشنگی که واسه بودن نیازه

یه تمنای عجیبی حسه خوب تو رو داشتن دلت با من هماهنگه که من میخوام فدات شم

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

تو خوبی حاله من خوبه دیگه جونم تو دستاته همه دنیا حریفم نیست فدا یه تار موهاته

منم دستاتو میگیرم مسیرت میشه تقدیرم کنارم باشی میدونم هک با تو بهترینم

تو خوبی منم خوبم میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که می مونی پیشم

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم دلیله بودنم باش تا وقتی زنده هستم

 



بازدید : 1958 | تاریخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت : 19:31 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: